torsdag den 3. februar 2011

Flyttefirmaet Influenza

Det er nu blevet bekræftet, at der rent faktisk findes noget, der er kedeligere end at vente ved mikrobølgeovnene i kantinen! Jeg hader at at være syg!

Der findes simpelthen ikke noget kedeligere end at være syg! Det sker heldigvis kun med flere års mellemrum for mig! Men når det så sker.. Adder badder..!

Lå i sengen hele dagen i går, og det var simpelthen så kedeligt, at det var helt ekstremt! Først da jeg ikke kunne nå det næste Anders And fra sengen, besluttede jeg mig for at stå op.. Skulle alligevel tisse..

Sidste gang, jeg var syg, ommøblerede jeg hele mit værelse.. Intet, bortset fra mit klædeskab, fik lov til at stå på sin sædvanlige plads.. Jeg vendte min seng om og fandt ud af, at den lige præcis kan stå på tværs af mit værelse!
Og det gjorde jeg af ren og skær kedsomhed! Med influenza, feber og alt muligt andet..

Havde godt nok også advaret min mor om, at hvis jeg ikke kunne falde i søvn i nat, så skulle hun ikke forvente at finde sin sofa på sin sædvanlige plads her til morgen..

Har sjældent mere end een sygedag ad gangen, så keder jeg mig for meget.. Sorry, you guys.. Det er enten det, eller jeres senge kommer til at stå i køkkenet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar