søndag den 8. maj 2011

I feel ooold..

Alder er spøjst.. Lige nu har jeg den alder, hvor tjenere på restauranter ikke længere spørger mig om, hvilken sodavand jeg gerne vil have, men de giver mig heller ikke noget vin i mit glas.. De fleste af dem bliver også lettere pinligt berørt, når man pointerer, at man er blevet sprunget over..


Jeg er en gammel dame.. I kid you not! Inderst inde er jeg mindst 100 år gammel.. Jeg er en af de der damer, der truende løfter min knyttede hånd fra rollatoren for at råbe efter unge mennesker! Er den helt gal, tager jeg endda ligefrem ordet "bisse" i min mund!

Rollatoren er jeg nødt til at gå med, for det er ikke så godt med knæene for tiden! Jeg kan mærke i mine knæ, når der er omskift i vejret.. Og ja! Det er som regel forbeholdt gamle mennesker! Men hvis du havde hørt ordentligt efter, så havde du også fundet ud af, at jeg i virkeligheden er en gammel kælling! Jeg holder mig bare godt..
Knæene er faktisk ikke det eneste, der er galt.. Jeg er også platfodet.. Og hypermobil.. Og ser ser heller ikke så godt længere.. Desuden er hukommelsen ikke hvad den har været...... Desuden er hukommelsen ikke, hvad den har været..

Jeg tager tit mig selv i ikke at gå, men tøffe.. Af den helt simple grund, at jeg har ondt i mine knæ..! Derfor går jeg også til fysioterapeut.. Tror jeg ser ca. sådan her ud:


Tilføj en alt for stor motionsbold, og så ER det mig på billedet.. No shit..

Anyway, dagens åndfraværende indlæg..

Og ja! Jeg HAR LIGE lært at bruge gif-billeder i mine indlæg! Of doom!


............
... I'll try to keep it down....... Promise.. ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar