tirsdag den 25. maj 2010

Ikea, egås!

Problemet med at gemme slik for sig selv er, at gemmestedet aldrig er godt nok.. Jeg finder det altid igen..

I går var bare en rigtig møgdag..! Var i ekstremt dårligt humør..
"Fuck det hele," tænkte jeg "Jeg tager til Narnia!" Så satte jeg mig ind i mit klædeskab.. Problemet med det klædeskab er, at det desværre og vældig beklageligvis er fra Ikea.. Tror du, der var et Narnia inde i mit skab, måske?? Jeg fandt det i hvert fald ikke, og jeg endte med at blive så sur, at jeg tog en noget så drastisk beslutning om at løbe en tur! Og der skal godt nok ellers meget til.. Som regel er jeg ikke til at sparke ud, og mit kondital er så pinligt lavt, at hvis du tager kvadratroden af det, så nægter din lomnmeregner at vise tallet, men nøjes blot med at vride sig af grin og fryde sig over, at dens kondital er højere!

I hvert fald løb jeg en tur, og kastede forbandelser over diverse møbler fra Ikea på vejen.. Og minsandten om jeg så ikke på vejen finder Narnia!


Ladies and gentlemen! Narnia! Ikea-model, egås, men det er Narnia!
...
Hvordan får jeg proppet lygtepælen ind i mit skab?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar