fredag den 28. maj 2010

Undskyld, gider du løsne min spændetrøje?

Hvad var der helt nøjagtigt i det tjald, jeg røg i morges?

Voldsomt hyggelig fransktime.. Jeg citerer Charlie (til Gustav om mig): "Gustav, er hun sjov, din dame? Hvad har hun, som jeg ikke har?" *Gustav signalerer bryster* "Gustav, din nar! Det var ikke det, jeg mente!".. Bem..

Okay, jeg ved godt, at det er fredag, og at historie lå i femte modul, men det undrer mig ligegodt alligevel, at vi kun var ni, ja NI, til historie i dag! Så Karl-Erik besluttede sig for at holde weekend i stedet.. Fint nok!

Vandrede ned ad gågaden på vej mod biblioteket, og hvad skuer mit øje?! Først var der er mand.. Med en ugle.. UhUHH! Okay, det er da også et ganske rimeligt dyr, at have med på shopping, men lige bag dem står en kæmpe stor, grøn, levende plys-tøj-et-eller-andet-frø! Helt seriøst.. En lodden frø med åben mund..! [Indsæt parringsbrøl] Så er min dag reddet! Men det bliver vildere endnu..! Bagefter ser jeg - og hold nu fast! - et mappedyr! Sådan et i jakkesæt med pressefolder og en mappe under armen..! Dette ellers så sjældne sete eksemplar så dog også ud til at være i de helt forkerte og på ingen måde naturlige omgivelser.. Den var også voldsomt forvirret og desorienteret med sin Danske Invest-mappe under armen, og på vej i den heeelt forkerte retning.. Desværre var den for hurtigt væk til, at jeg kunne nå at tage et billede til samlingen..

Og så endelig var jeg på teatret i dag! Og så selvfølgelig starter jeg med at præsentere mig: "Bare rolig, jeg er ikke stukket af fra en sindssygeanstalt!"...
...
Og dummeslag til Signe.. Klaphat..
Kald mig bare Ross fra nu af, og se hvordan han tackler situationen her → Pie in the hood!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar