torsdag den 16. december 2010

Glatbane, sagde du?

Overvej lige engang, hvor retarderet glat det er over det hele! Det er fuldstændigt åndssvagt, hvor kort tid det tog for hele verden at blive så ekstremt glat..

I weekenden kom Danmark over frysepunktet, så al sneen smeltede.. Fair nok.. Frostvejret gjorde desværre så bare alle vejene til 100% is.. Mere eller mindre.. Da så temperaturen i går igen var positiv, gjorde nattens negative temperatur der så bare endnu værre! Is over det hele! Og småregn i morges.. Og så lidt sne.. Og så lidt regn.. Jeg skal godt nok lige hilse og sige, at is og vand udgør en brilliant is/skøjte/glide/faldbane! Damn.. Måtte klamre mig til et træ i morges for ikke at falde så lang jeg var!

Vi burde faktisk alle montere skøjter under vores sko? Det er sikkert tusind gange mere sikkert at færdes på den måde! Vi går jo alle, som om vi har skidt i bukserne.. Silkeborgenserne er bestemt ingen undtagelse.. Og med det her 24/7-mørke, vi har, er det altså heller ikke specielt meget lettere at holde sig oprejst..

Det er det der, når man glider og er ved at falde, og selv om man ikke gør det, så når man lige i et helt sekund at tænke ”Nu dør jeg!”.. Retarderet.. Men jeg gør det selv.. Må have set ekstremt sjov ud, da jeg forsøgte at krydse Føtex’ parkeringsplads, men i forsøget glider med begge fødder, skøjter sølle 3 cm fremad, men alligevel giver mig til at vifte med armere som en sindssyg! Lidt ligesom en mølle.. Bagefter gik jeg derfra og lignede en, der havde skidt i bukserne, fordi jeg forsøgte at træde ned med HELE foden på én gang for ikke at glide igen og falde..

Retarderet, sagde du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar