torsdag den 2. december 2010

Spasser..

Jeg føler mig handicappet, jeg føler mig handicappet, jeg er handicappet..

Satte min computer til opladning i morges, som jeg så tit gør det! Pludselig siger min oplader *Puff*, og der lugter lidt af fyrværkeri.. Fuck, fuck, fuckfuckfuck! Nu har TDC min defekte oplader, og jeg er nødt til at bruge familiens stationære, Windows XP, storlarmende computer.. Og jeg er IKKE tilfreds!

Omg, hvor føler jeg mig dog handicappet! Jeg mangler alle mine programmer, alle mine short cuts, alle mine topsites.. Og mit tastatur.. Det her larmer værre end en betonarbejder, der har klemt foden i en cementblander! Og hvem sanden har rykket på tafterne?!

Jeg er handicappet, jeg er handicappet, jeg er handicappet..

Så hvordan var det lige, jeg skulle komme til at lave min afleveringer og lave mine lektier, og finde ud af hvornår jeg skal møde, og, og, og.. Og tjekke Facebook.. Og snakke på Skype.. Og...

Jaja, okay.. Så er det måske heller ikke jordens undergang at skulle bruge den stationære.. Der er bare det, at den er fanden svær at få slæbt med i skole!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar