fredag den 24. december 2010

Til alle jer fra handicap!

Okay, okay, okay! Jeg har et ønske lige i sidste øjeblik inden julen! Hold fast.. Det eneste, jeg ønsker mig til jul, er to nye tænder! Ej, spøg til side, men til dem, der kender den sang, så lå den lige til højrebenet..
Nej, jeg ønsker min en rollator! Og et vippebræt..

Jeg var oppe på sygehuset i går med mine knæ, fordi jeg har så ondt i dem hele tiden.. Turns out, jeg er hypermobil, platfodet og har en medfødt fejl i mine hofter allerede fra fosterstadiet.. Lægen vil forsøge at få kommunen til at betale for, wait for it, genoptræning! I Kjellerup.. Okay, hvem har gemt min garantibevis?! Det må sgu da være en fejl fra producenternes side.. Kan jeg få erstatning eller noget?

Jeg har herre ondt i mine knæ nu, efter lægen havde fat i den og hev og flåede og vred dem mindst tre gange rundt den forkerte vej.. Så hvis jeg går, som om jeg har skidt i bukserne, så er det bare fordi, jeg trænger til et par krykker.. Eller bare en stol..

Lægen siger, at min fejl i hofterne er noget, der aldrig kan rettes helt op, men man kan godt gøre lidt ved det.. Så han siger, at jeg skal svømme 2x1000m crawl om ugen, cykle og/eller løbe på fladt terræn OG jeg skal træne mine hofter fra nu af og til.. Well, altid..

Kære, kære TeamDanmarkSvømmere fra 2tm, må jeg være med til jeres morgentræning efter jul??

Overvej det lige engang.. Jeg er NØDT TIL at begynde at træne på grund af mine produktionsfejl.. F*^"#¤%&ck jeg hader at træne.. På den anden side, så kunne jeg jo lægge nogle kræfter i det allerede nu, og så kunne jeg blive strandbaben over dem alle til sommer?? Huh, huh? *Albue i siden på naboen og listigt smil*
...
Nah, det kommer jo ikke til at ske.. Giv mig nu bare den rollator..

Og god jul til jer alle sammen :D ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar