mandag den 23. november 2009

Lyspunkt nummer 2 i November...

Så så man lige mig til Galla på gym i fredags :D Soo good..! Jeg ELSKER når jeg får mulighed for at klæde mig pænt på, sætte hår, lægge makeup og bare hygge om mig selv og forkæle mig selv! Og resultatet var bestemt ikke dårligt! 8 timer i selskab med de dejligste mennesker på hele jorden! Tak Yngve, Gustav, Frederik, Patrick, Sabrina, April, Therese, Ida og Kristine! :D I love you guys! ♥

Der skete virkelig de underligste ting til den gallafest... Tro mig! Der var noget med noget Jack Daniel's i navlerne, noget med en paraply under en bruser, noget med en næseleg, og så lykkedes det mig at blive væk to gange? Men der var i hvert fald 100% god musik og 100% hygge hele aftenen :D

Men super mange gange tak for en skøn fredag guys! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar