torsdag den 1. april 2010

Aprilsnar! ... Goddamnit ...

Det er sjovt, for det er faktisk kun lige for ganske få minutter siden, at jeg fandt ud at, det det er første april i dag..? Seriøst?? Det overrasker mig faktisk lidt, for der er ingen, der har forsøgt at tage røven på mig i dag.. Ikke engang i aller bogstaveligste forstand, og thankgod for det! Hader når folk giver mig et klap bagi uden grund.. "I didn't spank you, I just highfived your ass!" Oh, well...

Men at selv ikke min mor har forsøgt at fuppe mig igen i år? Det overrasker mig.. Alle de 364 andre dage på året skal hun da nok førsøge sig mindst een gang alligevel, men at hun så glemmer det den første april, narre/fuppe/fuske/[indsæt selv]dagen over dem alle, det overrasker mig faktisk! Er hun mon ved at blive syg?

Oh, well.. Så er det jo godt, at andre kan gå og tage røven på hinanden (;

Radio 100fm forsøgte at bilde os lyttere ind, at DR havde taget x-factorsejren fra Thomas, fordi sagen havde været med på en af hans tidligere plader.. Wait, wut? (Og det var omtrent der, jeg opdagede datoen, selv om jeg havde siddet og stirret på en kalender en halv time forinden.. Gooodt, Signe..)

Ifølge Politiken har Dansk Sprognævn tænkt sig at afskaffe den stumme h og gøre det valgfrit, om man vil bruge det eller ej.. "Vordan fik du julene af den barnevogn uden at bruge jernen?" ... Nej, vel?

En tyrkisksproget netavis hævder, at Anders Foghs tipoldefar var en tyrkisk sørever, der hærgede Shetlandsøerne og Færøerne i 1700-tallet.. Kunne det måske have noget at gøre med Foghs manglende evne til at have et ansvar uden at skyde det hele i sænk?

DR Sjælland kan fortælle, at kirkeministeriet har nedsat en kommission, der skal undersøge, om påsken måske skal flyttes et par uger længere hen i året for at sikre bedre vejr i helligdagene... Damn, det må forvirre Påskeharen!

DFDS siger, at de stiller Oslobåden til rådighed til den forestående flytning af Rundetårn, der skal fungere som reklamesøjle for København i Norge... (H)vor store plakater kan man mon hænge op dér?

Og så en, der nok havner på den personlige favoritliste.. Jobindex søger statister til "Erik og Anni - The Musical", som skal opføres på "Vestre Gasværk".. Heheh.. Hehh.. Hehehe... Heh..

Ligeledes kvalificerer denne til til favoritterne.. For den engelske avis The Sun skriver stolt, at det er lykkedes at fremstille verdens første avis med smag! Og de opfordrer her deres læsere til at slikke på et blankt felt på avissiden og gætte på hvilken smag, der er tale om.. Se det for dig! Alle de briter, der har købt dagens avis og  i undergrundsbanen sidder i smug og slikker på en af siderne.. Heheheehh... *Tihi, fnis*..

Heldigvis har jeg ferie i dag, for ellers havde jeg fået sne af en rollespiller.. Mwuahahahaaa! Øhh, sne?? SE, DET SNER! ... ... APRILSNAR! Hahahaha!! DU KIGGEDE! ... ... Øh... Nå... ... Hva' fa'en, GODT NYTÅR! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar