fredag den 2. april 2010

Regnvejrstimer med den smukke ♥

Jeg har da bare lige været sammen med den dejligste tøs i dag! :D Hun er min dejlige, dejlige veninde, og hun er heldigvis hjemme fra efterskolen og har tid til mig her i ferien! Har ikke set hende siden december, så jeg var begyndt at savne hende helt ekstremt meget! Det var så super dejligt at se hende igen..! Hun er så smuk med sin helt nye frisure :D Glæder mig til at hun kommer hjem til mig igen efter sommer..



Ved godt det er et gammelt billede, men hva' fa'en! ♥


Hun viste mig et skønherligt link i dag! Tror alle vi har været vores helt eget forhold til regnvejr, men mange af os synes nok det er rigtigt putte/hygge/kakao/[indsæt selv]vejr! Rainy Mood er da perfekt til sit eget lille regnvejr!

Tak for vores eget lille regnvejrshygge ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar