onsdag den 7. april 2010

Det' den bornholmske humlebi!

Jeg tog mig selv i at sige undskyld til en humlebi i dag.. Hvilket jo er totalt ulogisk..! Den var nemlig den, der fløj ind i mig, så faktisk var det jo den, der skulle sige undskyld..

Er ved at skrive musikaflevering... En del af den går ud på, at skrive en rapport over den klassiske koncert, vi var til før ferien.. Besluttede mig helt naturligt for at anvende ordet 'kutyme' i en sætning.. Ordet ser faktisk ret underligt ud, så pludselig kunne jeg ikke komme i tanke om, hvordan man bruger det i en sætning? Pokkers..

Har lige været til forældresamtaler på gym.. Liiidt skræmt nu.. Har fundet ud af, at mine lærere satser på mig.. Jeg skal trække hele klassens niveau op sammen med nogle få andre, som lærerne har udset sig.. Hvem sagde de nye disciple?

Det' den bornholmske humlebi! Årh, nostalgi.. Her et lille klip fra min barndom og Dunderklumpen med min yndlingshumlebi (;



Man sku' ha' været politihelikopter, faktisk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar