mandag den 26. april 2010

En bus, siger du?

Sad i bussen på vej hjem i dag, og overhører en samtale mellem to på sædet bag mig.. Fyren siger pludselig og meget tænksomt: "Jeg tror jeg skal til at have mig et yndlingsstoppested.." Et yndlingsstoppested? "Jo, for det er meget rart at have et sted, der er yndlings..!" Point taken.. Men et stoppested?

Alle kender kender den der leg med de gule biler, som man må slå for, når man ser dem, right? Godt.. 3 piger, der var med den samme bus som jeg var, og den ene udbryder så: "Gul bil!" *Klask!* "Der var en gul bil..! Det var sådan en med lygter.."
...
Fordi gule biler har normalt ikke lygter?

Jeg er VOLDSOMT fascineret af menneskers evne til at falde i søvn i en bus for derefter at vågne lige præcis i tide til at trykke stop det rigtige sted! Jeg elsker, elsker, elsker at sidde og kigge på folk, der sover i bussen, når jeg ved hvor de skal af, for det ser så sjovt ud, når de vågner lige præcis i tide! Fascinerende..

Som en bekendt også gjorde mig opmærksom på, så kan man også stå og vente på bussen i eeevigheder, uden at den kommer, men lige så snart man tænder en smøg (han er ryger, ikke mig), så kommer bussen!
Nå, så kan rygere da bruges til noget (;      (Veggie girl og Tilt :P )

Jeg håber snart der kommer en pakke til mig!
For den er så fiiin :D
...
Håber brysterne følger med..


Nååh, bryster? - Yngve Lyngsø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar