søndag den 19. september 2010

Får de her jeans min røv til at se stor ud?

Jeg ved ikke, hvad der er mest fail; at min mor konstant går og minder mig om, at jeg siden maj har taget - hvad? - 3 kilo på? Eller at min far i går sagde, at jeg burde omdanne noget af fedtet bagpå til muskelmasse?

Wait, wut?

Ja, jeg har taget 3 kilo på, og ja, sådan noget sætter sig bagpå, men helt ærligt! Tak, forældre! Men hvis I udregner min BMI, så er den snarere i den lave ende af normalvægtig! Altså er der intet galt med mig! I er bare sure over, at jeg har længere ben end jer..

Det sker tit, at nogen kommer og giver mig et kram bagfra og helt overraskede udbryder: "Årh, hvor er du tynd!"
På en god måde vel at mærke, men alligevel.. Jeg kan aldrig kunnet holde varmen, fordi jeg er så tynd! Folk beder mig spise noget, fordi jeg er så tynd.. (Folk har TVUNGET mad i mig, fordi jeg er så tynd).. Men kun tynd på en god måde! Undervægtig er jeg heller ikke.. Jeg er slank.. Jeg har bare talje!

Ad, jeg hader mig selv for at skrive det her indlæg.. Poptøs..

...

Please don't hate me!

...

Anyway..

Så bare gå væk og lad min røv være! For jeg er god nok, som jeg er, og jeg har en GOD RØV!
Jeg har verdens bedste røv! (Jaja, Yngve, næst efter Kasper Marott) Min røv er mega VIP! Folk skal på en eller anden måde bare røre! Nogle er endda så opsatte på det, at de tager fremmede folk på SG på røven, fordi de tror, at det er mig! Men jeg nævner ingen navne :D (Hint, hint, Sabrina)

Og kan folk ikke komme til min røv, så sørger de bare for at komme til at røre mig på en anden måde.. Krammer mig bagfra; "Årh, hvor er du tynd!"
Og når folk ikke kan lade være med at røre, så må det jo betyde, at damen er GOD NOK!

Phew, det lettede.. Jeg afskyr mig selv, når jeg på allerfornemmeste tøsemanér stiller spørgsmålstegn ved mit eget værd og min krop..

Og så har jeg fået mit første diss over min blog! Win! :D
If you don't like it, don't read it.. Now, THAT'S interesting..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar