fredag den 17. september 2010

FyfferPyffer, ad, hvor klamt! Kliché!

Jeg har lige lavet verdens klammeste musikaflevering.. At sætte en popbas til en dårlig popsats af Midsommervisen på Shubidua's melodi.. Ad! Det var så klamt og kliché-agtigt, at jeg havde lyst til at gå ud og stikke en finder i halsen! Kære Ejvind, sådan en opgave må du ALDRIG give os igen!
Klam kliché med synkron stortromme og bas på akkordens grundtone med punkteret 1-slag, 8.-delsnode på 2og, 4.-delsnode på 3 og en eller anden alt for klam og kliché-agtig trinvis op- eller nedgang med de klamme og kliché-agtige ledetoner, der alligevel lyder af lort.. Og så i Primus, der bare generelt lyder alt for fesent!
Det lyder sgu snart alt sammen som en meget dårlig udgave af en klam blanding af Johnny Cash, Tørfisk og noget, jeg SLET ikke har lyst til at vide, hvad er.. Føj!

Dog er min computer heldigvis begyndt at samarbejde igen, så jeg hurtigst muligt kunne blive færdig med den alt for klamme kliché.. *Ae, ae* Søde computer..

Den har ellers ikke været så samarbejdsvillig, siden jeg reinstallerede den for efterhånden et par uger siden.. Faktisk har jeg slet ikke kunnet bruge den! Nu aer jeg den pænt, klapper den let og roser den, når den gør noget godt.. Putter den pænt om aftenen og synger en lille godnatsang, og den har sin egen lille drømmefanger, så den kun skal drømme gøde drømme..

På samme måde har jeg fundet ud af, at jeg nok bør være lidt sødere ved mit hår.. For det hader mig seriøst.. Ikke nok med, at det nægter at samarbejde med mig og generelt bare har sit eget liv, nu hævner det sig også ved at dele sig i to lejre og gøre det absolut modsatte af sig selv.. Render derfor ofte rundt med to halve frisurer.. På een gang!

Her den anden dag valgte mit hår at hævne sig på den måde, at den bagerste del af mit hår var pænt og glat og hang pænt ned ad ryggen på mig og generelt bare så rigtigt lækkert ud!
Den foreste del af mit hår derimod.. Tja.. Forfra lignede jeg mest af alt en dårligt klippet puddel!
Det så fuldstændig åndssvagt ud..

Mit hår har også valgt at spalte helt vildt, så jeg dermed er nødt til at gå til frisør oftere.. Mit hår er efterhånden ret meget kortere, end jeg synes, det skal være.. I løbet af et par måneder er det blevet 20-25 cm kortere.. Tilgengæld vokser mit pandehår fuldstændig vildt og voldsomt og uhæmmet!

Mine venner ynder stadig at minde mig om, at jeg vaskede det i Vanish.. 2 gange.. De synes simpelthen ikke der er noget sjovere i denne verden, og jeg må ofte høre for, hvor dum jeg var, at jeg vaskede hår i det, selv om jeg forinden havde konstateret, hvor brændende varmt Vanish bliver, når det bliver vådt!

Nogen skal jo stå for underholdningen, og er der noget, man altid kan blive, så er det til grin..

Min mor sladrede til min frisør sidst jeg blev klippet.. Pis..

Så derfor vil jeg gerne komme med en officiel undskyldning til mit hår! Undskyld, alle hårstrå, fordi jeg vaskede jer i Vanish ikke mindre end to gange, for derefter at give jer syrebad i citronsaft.. Undskyld! Jeg skal aldrig gøre det igen.. Jeg lover, at jeg vil passe og pleje jer med alle de lækre hårplejeprodukter, jeg har, og jeg lover, at jeg vil give jer opmærksomhed HVER ENESTE morgen, uanset hvor travlt jeg har! Aldrig noget med tilfældigt, uredt morgenhår nogensinde igen! Jeg vil altid lade jer klippe hos en frisør i stedet for selv at finde en saks, når pandehåret bliver for langt.. Tilgiv mig, jeg lover at forbedre mig!

Hvor er det nederen at vågne op til sin mor, der siger "Skulle du ikke have været i byen med dine venner i går?" Jamen, mor, jeg har jo ingen penge "Nej, men så kunne du da have spurgt, du ved da, at vi altid.."
Fuck mig.. Gik lige glip af en betalt druktur..

1 kommentar: