mandag den 20. september 2010

Fuck..

Fuck, hvor jeg elsker min blog!

I forgårs, for første gang nogensinde, var der en, der dissede min blog! Hell yeah! :D
If you don't like it, don't read it, then!

I dag er jeg så blevet keldt emo, pga. det indlæg jeg skrev i går, af en fyr jeg ikke kender, aldrig har set, og ikke ander hvem er! Er det win, eller er det win! :D

Så nu vil jeg fortælle, hvor mega meget emo jeg er!

Emo-mig går altid i alt for stort, sort tøj, håret er farvet - sort, naturligvis - og hænger tjavset og pjusket fra hovedet og ned over de sortklædte skuldre, og jeg kan knapt nok se ud gennem mit alt for lange pandehår med mine store øjne, der nærmest bliver væk bag al den sorte makeup, der får mig til at ligne en pandabjørn. Ydermere går jeg altid og er deprimeret, og jeg går aldrig af vejen for en god emo-tudetur, der får makeuppen til at løbe sort ned ad mine kinder. Kig på mine arme; de er naturligvis dækket af mine lange emo-ar, der er kommet fra alle de gange, jeg har skåret i mig selv, og jeg viser stolt arene frem fulgt af endnu flere sorte tårer!
Alt i alt udgør jeg jo absolut prototypen på en emo! Ikke, Kasper Marott?

Den knapt så emo-agtige mig, derimod; Jeg er et rødhåret furie, der siger min mening og ellers bare går og gøgler godt og grundigt! Jeg har let til latter og smil, hvad de fleste af mine venner også ved.. Jeg hader Internet Explorer, bruger Miro i stedet for VLC, jeg sætter Nesquick Kakaopulver i køleskabet, fordi jeg er distræt og uopmærksom og gøgler for meget, og jeg elsker at klæde mig i tøj, der ikke matcher, bare for at irritere andre, og fordi jeg bare generelt er en dejlig, farverig person, og dermed tit ikke kan bestemme mig for, hvilken farve eller stil jeg vil være i dag! (Modsat Dorte Fogh)..
Jeg bruger kun ganske, ganske lidt og let makeup, hvis jeg overhovedet har makeup på, og i mit hår finder du som oftest et eller andet underligt, der holder en tilfældig, gøglet frisure sammen.. Ofte hvad jeg lige havde ved hånden i morges, da jeg forsøgte at tæmme mit ustyrlige hår! Blyanter, pensler og dekorative hårnåle med en påfaldende lighed med spisepinde med pynt er ofte set i mit hår..

Men ja, inderst inde er vi vel allesammen emoer. Vi er vel allesammen små, sorte, hætteklædte væsener, der bare venter på en god mulighed for at tude og se ekstra sølle ud..
Så fuck hele verden, fuck dig, fuck mig, jeg hader jer alle.. Nu går jeg ind og skærer lidt i mig selv.. Fuck..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar