tirsdag den 28. september 2010

Tager De Rigsdaler, min gode Mand?

Okay, så jeg indrømmer blankt.. Ja, jeg er gammel!

Gud, hvor jeg dog hader umodne, 15-årige ungdomsskoleelever, der ikke gør andet end at række fuck til andre og tro, at de bare er übercool.. Guys, det er I ikke! Come on, get real.. Det er jo ikke sejt at tilbagelænet i bussen og fylde to sæder, mens I har fødderne oppe på et tredje, række fuck til alt og alle, der er inden for synsvidde og tale værre end en havnearbejder, der lige har smadret storetåen under en container.. Det er bare mega nederen og dødirriterende for alle os andre.. Og nej, det gør det heller ikke sejere, at I sidder og praler af, hvilke crimes i lige har lavet oppe på Lupinvej.. Og så se dog at komme ind til den nærmeste herreekviperingsforretning og få købt noget ordenligt tøj, i stedet for det sjusk med hængerøv, I går og kalder tøj!

Jeg er ved at være dødtræt af hængerøv! Jeg forstår simpelthen ikke meningen med, at man skal gå og flashe sin undertøj for alle andre?! Og nej, I får ikke klemt kuglerne, hvis I køber et par ganske almindelige bukser.. Det er jo ligesom det, de er lavet til, ikke.. Selv de helt store tøjmærker har fundet ud af at lave bukser, der er klædelige og smarte, uden at man behøver at fryse røven, når man har dem på..
Og hvad pigerne angår, så slap lige af med affarvningen af det hår! Chillax.. Jeres hår er gult, goddamnit! Og når I så er færdige med at fylde jeres bryster ud med al den push up, I kan få fingre i, så lad venligst være med at stikke dem helt op i synet på mig! I ender jo snart allesammen som små Dullaz-nikkedukker..
Bryster er flotte, ja.. Når de er goddamn naturlige! Gud, hvor ville jeg blive skuffet, hvis jeg havde fået fingre i et par rigtig flotte bryster og finder ud af, at ca. 85% af det, jeg rører ved, er push up, og kun 15% rent faktisk er bryster.. Jo tak, så kunne jeg ligeså godt bare gå i H&M og føle på alle deres BH'er, det er omtrent lige ophidsende.. Nej, giv mig et par rigtige bryster, så er jeg frisk! Ida, dig og mig, badekar?

Jo, jeg er ved at blive gammel..
Jeg forstår ikke, hvad du siger til mig, hvis du bliver forkortelser.. P0pspróg er klamt! Og totalt ulæseligt.. Hvis du ønsker at kommunikere med mig, så bliver det på dansk.. Tak..
Okay, fint, så jeg er forfalden til klassisk musik.. Det er rart at lytte til.. Og ja, jeg har også brug for min middagslur for at klare en hel dag.. Det er hårdt at stå op klokken halv syv og først kunne slappe af igen ved fem-tiden.. Og er man nederen, bare fordi man gerne vil lidt tidligere i seng?
Og så er der altså heller ikke noget galt i en fredag aften foran fjernsynet med Dirch Passer og Ove Sprogøe..

Så nu vil jeg tage gebisset ud og lægge det her i glasset på komfuret.. Fat i gangstativet, og så ind og hilse på min gode ven, Tchaikovsky..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar