onsdag den 17. november 2010

Jeg bor i et galehus - Vol. I

Nogle gange tror jeg, min mor er retarderet..

Pas på med at bevæge dig fra mit værelse og ud på badeværelset lige på den anden siden af gangen.. Nøgen.. Heller ikke, når du skal i bad.. For hun ser det.. Og så sniger hun sig hen til badeværelsesdøren, som hun FLÅR op så man selv bliver forskrækket og er ved at træde på kattene, der ligger og flyder på gulvet.. Så står hun bare og griner!

Bedst som man så tror, at hun er gået, og man selv kan gå på toilet, så FLÅR hun døren op igen og står og griner og kigger på en! Du kan bede hende om at gå væk, men hun gør det ikke.. Næh, hun bliver da bare ved med at stå og flå døren op og i og grine som en sindssyg..

Til sidst kan man så smide toiletrullen efter hende, ramme døren i første forsøge, samle den op og ramme hende i andet forsøg, men går hun væk? Næh, så åbner hun bare døren på vid gab, samler den nu halvt udrullede toiletrulle op og begynder at rulle den sammen med kommentaren "Det er næsten ligesom nytårsaften!" mens hun stadig griner stort!

"Mor, jeg tisser på dig!", og så griner hun bare endnu mere, mens man selv bliver mere og mere desperat! Til sidst kommer hun i tanke om, at hun skal hente den mindste fra ridning, flår døren op og i en par gange mere og går til sidst sin vej..

Min mor er retarderet ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar