mandag den 25. oktober 2010

Tour de Musique da la France!

Mandag morgen, første dag efter ferien, møder klokken 08.10.. Og finder ud af, at første time - musik - er aflyst..
...
Et er, at det er musik, der er aflyst, hvilket i sig selv bare er nederen.. Andet er, at jeg kunne have sovet halvanden time ekstra! Hvis altså Lectio havde været opdateret, da jeg tjekkede klokken 7! Så nu sidder jeg så her i kantinen på SG og kigger lidt ud i luften..

Havde ellers en mega fed efterårsferie! Tour de Musique de la France med de kære Sirener! France og lidt til.. Luxembourg, Angers og Paris med både planlagte og spontane koncerter og penge i tubakasser.. Win!

Vores fine Sirene-trøjer! Fotograferet i en elevator!











Et par gutter uden for Louvre, der er rendt med Mona Lisa..






Udvalgte billeder fra vores tour!
Så et par gutter uden for Louvre, der var rendt med Mona Lisa.. Og vad samme lejlighed havde iklædt hende helvanden kilometer ramme for at skjule det..
Emma hyggede sig med at presse næsen mod diverse ruder.. Her fra et konditori og La Tour Eiffel!
Jan er en gøgler! Dirigent for vores blæsere, og opfordrede en af vores blæsere til at løbe tværs gennem et bassin med kunst og slalom tilbage igen.. For 100 dkr.. Om han gjorde det? Ja da!

Træt, har sovet for lidt.. Min kæreste tøsefniser, når noget er sjovt.. Ved ikke helt, om det er sødt, eller om jeg bare skal være lidt skræmt? Og det er ikke bare et lille, fjollet grin.. Nix! Forestil dig et rigtig godt karikeret tøsegrin fra en dårlig tegneserie.. Jep, ca. sådan.. *Ae, ae*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar