mandag den 25. oktober 2010

Undskyld mig, kan det her barn byttes?

Hånd-øje-koordination? Ejer det ikke!

Den indendørs idrætssæson er startet, og det er noget med noget basistræning.. Det vil sige styrketræning (fail, kunne ikke være svagere), konditionstræning (fail, har ingen kondition), intervaltræning (fail, afsluttede matematik sidste år, og jeg må ikke synge i idræt) og selve sportsgrenens teknik og grundregler (fail, bold? Hvorfor skal jeg løbe efter dig?)..

Basketball kræver hånd-øje-koordination.. Jeg kan ikke se ting i bevægelse! Og jeg kan bestemt heller ikke løbe på samme tid.. Mig i bevægelse = Kan ikke se gulvet under mig.. Det er simpelthen umuligt! En bold i bevægelse = Vil partout altid tage retning mod mit ansigt! Fail of failness.. Samtidig med, at jeg selvfølgelig ikke kan se den skide bold, så lige pludselig er den der bare!

Jeg ved simpelthen ikke, hvad der er med mine øjne? Jeg burde bare bruge mine briller, men det er altså ikke godt, når man har idræt! Desuden er de kun til at læse med..
Mine øjne sucks.. Of doom!
Det må altså være en produktionsfejl! Gad vide om der stadig er reklamationsret på mig?

Det lykkedes mig også at komme til skade i dag i idræt.. Igen..
Der er nemlig også noget galt med mine fødder! Så nu får jeg et stort brændsår på min venstre fod.. Og det svider! R.I.P., Venstre Fod..

Hvad er det, der er så svært ved at kigge på en bold, placere hånden på den, hoppe lidt med den, bevæge fødderne fremad, kigge på folk, der fiser rundt med en tilsvarende bold og stadig hoppe med bolden, indtil man opdager, at ens hånd slår til den tomme luft, og at bolden er fløjet af helvedes til for fem minutter siden?
Jojo.. Hånd-øje-koordination.. Ejer det ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar