søndag den 31. oktober 2010

Stockholm? I Sverige?

Min mor lavede en fed, politisk joke i dag!
Har været til Silkeborgmesse i dag i Silkeborghallerne.. Søster havde gået og samlet kuglepenne og bolcher og balloner fra de forskellige stande, og hun fik så en grøn ballon fra de Konservatives stand..
Søster: "Mor, der er hul i min ballon"
Mor: "Ja, lige som i Lene Espersens politik!"

Det var ved samme lejlighed, at mor brugte hele min løn på ost og vin..
"Signe, har du nogle penge, jeg kan låne?"
Hvor meget? 310,-
(Sort løn.. Ej, det er sgu okay for at passe de dejligste tre piger i ½ time og lave lektier i de resterende 2 timer, hvor de alligevel sov.. Og nej, jeg er ikke en af De Unge (/Onde?!) Mødre, Andreas)

Telefonsælgere er da noget af det mest forfærdelige.. Nej, ikke dem, der ringer til dig og vil sælge noget.. Jo, dem hader jeg også, men dem kan man i det mindste lave lidt fis med i telefonen.. Lad som om du er retarderet eller ikke kan høre dem.. Eller begynd at snakke om noget helt andet med dem! Det er sjovt..
Næh, dem, jeg snakker om her, er sælgere, der sælger telefoner..
Jeg leder lige pt efter et nyt abonnement til min telefon, for jeg pr. 1/1 2011 selv skal betale min telefonregning.. På Silkeborgmessen var der så en stand fra selskabet 3! "Threeee is a magic nuuuumbeeer!" (Det virker bare ikke uden sangen)
Spørger så den her fyr, om han kan noget smart til mig? Jeg har en telefon og et nummer, som jeg gerne vil beholde, så jeg skal kun have et nyt abonnement, hvor jeg kan få mit gamle nummer med..
Jojo, men nu skulle jeg også bare både se og høre! Hvis jeg nu købte den her smarte telef..
Hey, stop, stands! Hej! Jeg har en telefon.. Den vil jeg gerne beholde..
Nånåh! Jojo, det var ikke noget problem! Men hvis jeg nu købte den her HTC Legend, så!
Neeeej! Jeg. Har. En. Telefon! Jeg skal ikke have en ny!
Efter ca. 27 forsøg fes den så ind..
Om han måtte se min telefon?
Jo da.. Det gode ved min telefon er, at ingen kan finde ud af at låse den op, fordi det er en touch-telefon.. Stod længe og kiggede på ham og frydede mig over, at han ikke kunne finde ud af det.. *Gnæg, gnæg* Endte dog med at spørge ham, om han skulle have hjælp?
Jo, det ville han vist gerne..
Det næste kvarter brugte han så på, at komme med alle mulige forskellige tilbud og helt specielle priser KUN til mig! My ass..
Spurgte, om han ikke kunne noget med hensyn til udenlandstelefoni i form af sms'er? Fordi fyren bor i Stockholm.. ("Stockholm? I Sverige?" Nej, din dør, i Spanien)
Næh.. Næh, det kostede 2½ uanset teleselskab.. Men hov! Så var sælgeren da lige smart! For jeg kunne da bare købe et abonnement hos ham nu, og så kunne jeg købe et simkort - også hos ham - og sende det til le boyfriend i Sverige! Jo, for så kunne vi ringe sammen, alt det vi ville næsten HELT GRATIS!
Okay, men hvis er det så, vi bruger Skype til?
Ham klaphatten spurgte så, om jeg havde et kørekort?
Fordi hvad har det overhovedet med noget som helst at gøre?! Vi snakker abonnementer til min telefon? Gør vi ikke?
Jo, for hvis jeg nu havde et kørekort eller et pas, så kunne vi jo bare ordne købet med det samme! Det var da smart!
Ja, det siger du jo..
Jo, så hvis jeg bare lige hentede mine forældre og tog dem med derhen, så var det så godt som ordnet! Det var da en chance, jeg ikke kunne lade gå fra mig!
... Ja, det' godt, du, heeej..

Een ting er sikkert! Jeg skal ikke være kunde hos 3.. Desuden har jeg hele to måneder til at finde et nyt abonnement, sååh..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar