mandag den 8. februar 2010

B-e-a-utiful...

Kender I det, når man tilbringer hele sit frikvarter sammen med en flok gøglere og rollespillere, og i løbet af de 25 minutter har fået skiftet hele sit ordforråd ud med underlige lyde og små, mærkelige hvin?

Det hele starter en - stort set - ganske almindelig morgen.. Skal først møde til 3. modul, og har derfor goood tid til at gøre mig klar..! Gøgler derfor lidt rundt med at sno små ranker af vedbend op ad det ene håndled.. But it's good, it's good...

Møder sent, dansk, kedeligt, dog bliver jeg næsten voldtaget af en rollespiller, Lone snakker, Yngve er der ikke til at underholde med sine lyde og andre mærkelige ting, så frikvarteret hilses glædeligt velkommen!

Wrauw! I feel good, døh døh døh døh døh døh døh... [Indsæt valgfri glædesdans]

C-bordet = bordet hvor rollespillerne, gøglerne og bare underlige mennesker mødes i frikvarterene..! Det er sgu aldrig kedeligt! Bliver ovefaldet med en pegefinder af en rollespiller, just for a start... Så bliver jeg humpet af en gøgler... Mangel på sex? Nej, nok snarere det modsatte! Blev så humpet og taget på, fordi hun ville have mig til at fortælle hende noget, hun meget gerne vil vide! Resultatet af dette? Lyde... Og mange! Og mærkelige! Hele mit sprog er i løbet af mindre end 25 minutter forvandlet til de underligste grin, mærkelige lyde og hvin... B-e-a-utiful...

Bliver så samlet op af en rollespiller, og jeg er så i samme forsøg tæt ved at slå en helt tredje eller fjerde rollespiller ned, hvilket bare avler endnu flere hysteriske grin! Alt imens jeg stadig bliver humpet af gøgleren, der har taget et fast greb to bestemte steder meget tæt ved hinanden på min krop..

Hvis min lærer spøger mig om noget i historie, så tror jeg ikke der kommer andet ud af mig end en underlig rallen, efterfulgt af små, skumle grin, og mig, der til sidst beslutter mig for at sætte mig ned på gulvet under bordet..

Life's good..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar