mandag den 22. februar 2010

Huh? Slp...

Vinterhi? Jojo, det kender jeg skam godt... Ville ønske jeg kunne finde en af dem, tilbrínge de næste 3-5 måneder i den, og så vende tilbage når det bliver forår...

For shaitan da, hvor meget sne kan der da findes i verden? Hvem var det lige, der bestemte, at det alt sammen skulle fragtes til Danmark, for så at ligge her og fryse os alle inde og gøre os vinterdeprimerede? Eller.. Hmm.. Passer det så måske hvad jeg hørte på en pressekonference fra Hollywood her til morgen, at Ice Age 4 skal optages her? Måske er de ved at klargøre Pingvinerne Fra Madagascars ankomst, som er gæstestjerner i filmen.. Well, just do it as damn fast as you can!

Glem alt om moderigtigt tøj, vi ligner sgu alle polarforskere på ekspedition..

Tog sgu konsekvansen af al den sne og rullede mine gardiner for mit vindue og forseglede dem med en papirklips, mens jeg gik og sagde underlige hulla-bulla-ord og lagde tarotkort, mens jeg håbede på, at sneen så ville forsvinde.. Guess what.. Det var der sgu stadig dagen efter... Damn..

Har ingen balance i snevejr... Pis...

Lad os importere en gammel, klog, indiansk medicinmand.. Når han kan danse både regndans og ilddans og alt muligt, så må han sgu da også kunne danse sommerdans? Ellers infiltrerer vi bare Naser Khader i snekongens hovedkvarter, for det virker som om, at en hvilken som helst organisation han er medlem af smuldrer stille og roligt op indefra.. Hey, så kan vi da også lige få klaret bandeproblemet og rockerne, nu vi er igang?

Seriously, er der overhovedet nogen, der læser alt det slp (Egon-slang for lort) jeg lukker ud? Nej Signe, det er der ikke, for folk har et liv.. Eller hvad? Anyway...

Sooommeeer, sommer og soool! Havet og blææsten og duft af kaprifoool! Sooommeeer, sommer og soool! En himmel så blååå som vioool!

Og kan jeg så ikke lige få en autograf af de der Pingviner? Ikke? Kom da frisk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar