lørdag den 6. februar 2010

Needing a shrink? Desperately..

Der er noget i mig, der vokser! Det vokser, og jeg tror ikke længere jeg kan kontrollere det?! Only very few people know..
Oh my goodness, I'm going crazy!

Noget vokser ukontrollabelt i mig, noget vil snart bryde ud..?!

Jeg kan slet ikke finde ud af mig selv? Nogle gange bliver jeg bare til verdens ondeste, lille, grønne monster, alt sammen på grund af det... Jeg ved det er forkert, og jeg ved ikke om jeg overhovedet har grund til det, men det sker bare alligevel...

Jeg vil have noget, og noget forhindrer mig... Foruden det er der noget mellem mig og det, der forhindrer og irriterer mig yderligere...

Oh god, I've GOT to go see my shrink..!

1 kommentar:

  1. "Der er noget i mig, der vokser! Det vokser, og jeg tror ikke længere jeg kan kontrollere det?! Only very few people know.."

    Gravid? Behøver jeg sige mere? :P

    SÅ DØR BABY!!!

    SvarSlet