lørdag den 13. februar 2010

HVEM trak stikket til varmeblæseren ud?!

Hvad fanden er det lige, der sker? HVORFOR er der altid så SKIDE KOLDT i en ridehal?! Lige nu er der et sted mellem 5 og 10 grader KOLDERE i ridehallen end udenfor! Det er jo arktisk kulde! Jamen, for pokker da også! Hallo tæer? Er I der endnu??

Savner rigtig meget at ride, men fandme ikke i DEN ridehal! Husker den ikke som andet end pisse kold... Og dog.. Og sommeren var den bare altid kogende og støvet som bare pokker! Og det endda selv om sprinkleren havde spredt vand i hele hallen og gjort savsmuldet vådt i flere timer! Føj for pokker...

Selv i rytterstuen er der jo pisse koldt! Jojo, der er skam en varmeblæser, men hvordan kan det så være, at vi alle sidder med kæmpe store vinterjakker og tørklæder og handsker? Jo, det skal jeg sige Jer, det er fordi, hver gang en eller anden tænder for kogekedlen, så forsvinder strømmen og hele lortet slukker, inklusiv varmeblæseren.. Og hvor er det nu lige relæet sidder, så vi kan få tændt skidtet igen? 10 minutter senere.. Nåååh, dér! Så! Så virker det igen! Jojo, men det er da bare lige indtil en eller anden anden klaphat kommer hen og laver det nøjagtigt samme nummer! HahahaHA! Hvor HAR vi det bare SJOVT, altså! Run Forrest, run! Ud og få ordnet det relæ! Nu!

Føler mig herre meget som en nøgen chihuahua lige nu... Ryster over det hele, og det selv om jeg sidder totalt klæbet op ad en radiator på mit værelse, der snart minder mere om en sauna end om noget som helst andet.. Hey, hvorfor ikke bare gøre det til en sauna? Det ville da spare mig for mange problemer.. Og trunten her bryder sig nemlig heller ikke om kulde! Jeg er ikke et vinterdyr! Hvornår afgår det næste fly sydpå??

Burde vi ikke næsten bare skyde DMI med det samme? Find en syndebuk, så bliver det hele sikkert straks meget bedre! Hitler-metoden?

For shaitan da også! Så varm mig dog! En eller anden! Somebody? Anybody? Vov?

Og så lad mig da for pokker bare være en bitch hvis jeg vil... Bitcher over vejret, lev med det... Hvornår mon pingvinerne dukker op?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar