torsdag den 25. februar 2010

Gøgl og græsk/latin

Jeg har fundet ud af, at jeg godt kan lide græsk/latin'ere..! Så dette blogindlæg er skrevet til specielt to dejlige mennesker! I ved selv hvem I er..

Jeg er i dag blevet spurgt af en græsk/latin'er, om jeg ville gifte mig med ham? Well, det startede med hans sædvanlige scoretrick.. "Er du okay? Du ser ellers ret okay ud".. Well, tak.. Og pisk..
Han fandt så ud af, at Tilt og Bruce endte sammen ved hjælp af en pink post-it ("Vil du være min kost? Kryds ja, nej, måske).. Om jeg så ville være hans kost? Han ville godt give mig en pink post-it for det... Om jeg endda ville gifte mig med ham? Så vil han nemlig føde mine børn.. Bør sgu nok egentlig sige ja til det tilbud.. ♥

En anden græsk/latin'er er da bare noget af det dejligste! Hun er så sød og dejlig og perfekt, og hun gør mig altid i så godt humør! Elsker hendes tøj! :D ♥ Og så flytter hendes far til Sejs, hvilket betyder, at jeg får mindst 42 gange mere mulighed for at være sammen med hende! Hun er altid så happy-go-lucky, og jeg savner hende virkelig, når hun ikke er der! Især i matematik.. Best math buddy! :D ♥ Har vi stadig en fræk undertøjsdate?

Elsker Jer dejlige mennesker! I holder mig alle sammen ovenpå! Både græsk/latin'erne og alle I andre! Gøglere, sportsfolk, hele pivtøjet! Lur mig om jeg ikke nok skal klare det..

Og til en ganske særlig person, som jeg håber læser dette: Please tilgiv mig.. Ellers klarer jeg det aldrig.. Bebe? Hundeøjne? Vov?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar