onsdag den 24. februar 2010

Failblog.org?

Folk har de sidste par dage og uger rettet henvendelse til mig om min blog.. Om den tilfældigvis hører under domænerne Failblog.org og FailingLife.com? Øh, hvorfor nu det..? Jo, for hver gang de forsøger at få adgang til siderne, ender de her.. Fail.. Skriv Fail i Google's søgefelt, og det første forslag Google giver er Proserpinas Underverden..

Well, vi kender alle hverdagens almindelige, små fails.. At få sne i skoen når man går, at få fingeren klemt i en postkasse i frostvejr, at falde over de hvide streger på vejen.. Hverdagskost! For mig... Hmm.. HvordagsKOST.. Hvis kost er jeg..? Eller bitch.. Anyway...

Hvorfor er det så lige, at jeg bare failer ekseptionelt meget for tiden? Failer endda mere end Tilt! Og det siger en del..! Well, faktisk er hendes liv helt utroligt velfungerende for tiden! Hun har sgu da fået en kæreste... Endda via en pink post-it... Og det værste.. Hun er lykkelig.. Adr! Vegetaren har tilsyneladende scoret en bassist fra 3g? Rollespilleren har scoret trommeslageren fra det lokale metal band.. Og dværgen..? Well, hun failer så dog en smule sammen med mig.. Hende kan jeg godt lide.. Men lykkelige mennesker med et velfungerende kærlighedsliv..? Jeg afskyr dem.. De får mig først til at ligne verdens største fail ved siden af dem, og det gør mig i dårligt humør.. Bagefter ødelægger de også mit dårlige humør! Hvad giver du mig?! Tarvelige, tarvelige gøglere ♥ Det gælder også dig, Yngve..!

Den succesrige side af mig selv hed Nicolai.. Den er væk.. Hvad er der så tilbage? Fail... Jeg kan ikke opføre mig! Ved ikke hvordan man gør... Så failer jeg i stedet...

Well, anyway, jeg er glad for at jeg har venner.. Trods alt.. Lur mig om ikke de rent faktisk er gode nok at have!

Største fail til dato, og de støtter mig sgu stadig...

Life sucks and then you die..

1 kommentar:

  1. Mwahaha! Jeg er så ond en gøgler at jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at smadre dit dårlige humør til ukendelighed!!! >:D ... ... <3

    SvarSlet