mandag den 9. august 2010

Back to reality

Kender I så det, at det bliver hverdag igen, og man tænker, at man nok hellere må gøre en smule ud af sig selv? Et bad, lidt makeup og noget rent tøj har da bestemt aldrig skadet nogen! Skulle man måske tage chancen?

Okay, okay, et bad er fint nok.. Man skal bare lige huske at smide katten ud af badekarret først, for han kan ikke lide at blive våd.. Han bakkede helt ind mellem mine ben, og puttede sig så laaangt væk fra vandet, som overhovedet muligt!
Først da badet var overstået, kom han luntende igen, og smøg sig om benene på mig.. Kunne ikke lade være med at tage ham op, så da min søster lidt efter kommer ud på badeværelset, og jeg sætter katten ned, siger hun: "Du har pels mellem brysterne" Tak, det er super skarpt observeret!

Jeg ved ikke, hvordan det sker, men på en eller anden måde får jeg altid pels mellem brysterne! Jeg ved simpelthed ikke, hvad katten skal dér..? Hvad er der egentlig med katte og bryster? Den anden kat, jeg har, lægger sig altid på maven af mig, sniger poterne op og begynder at "massere".. Med kløerne! Engang lykkes det ham vel at punktere mig..

Okay, så gang i fnugrullen, jeg er nogenlunde fri for kattepels nu.. Reeet meget længere nåede jeg heller ikke.. Undertøj på, en håndklæde om det røde hår, og sååå.. Familien har købt nyt fjernsynsmodtagerapperat, 40".. Det' naaajs..! Men Sidney Lee på 40"? Så var jeg altså glad for ikke at have briller på! Det var bare aaalt for meget pink og selvbruner.. Så er jeg altså den, der er smuttet..!

Tager på teatert i aften, så det kunne være en god idé at få noget tøj på inden længe, så jeg ikke glemmer det.. Bliver altid så distræt, når der er noget, jeg skal nå.. Så tøj, afgjort!

Brrrrr, brrrrr, brrrrr! Ma! Så er jeg klar til i aften! Bare jeg nu ikke dummer mig som sidst og nævner noget om den lukkede.. Schh.. Bare jeg er tilbage på hospitalet inden ti, så går det nok..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar