tirsdag den 3. august 2010

Hvor finder jeg den billigste spændetrøje?


Jeg er klar til indlæggelse.. Min hjerne har nu forladt mig til fordel for bananfluen oppe i hjørnet, der sandsynligvis også har mere hjerneaktivitet end jeg har..

Sommerferien har, for mit vekommende, nu varet næsten to måneder, and it makes me crazy! Jeg har ikke brugt min hjerne i alt, alt for lang tid, og nu er jeg sikker på, at når jeg starter den op igen om lidt over en uge, så begynder den at ryge helt vildt, hvorefter den punkterer og dør.. Lidt ligesom vores fjernsyn gjorde i morges..

For at være ærlig, så røvkeder jeg mig nu.. Jeg TRÆNGER til at komme i skole igen! Jeg savner mine venner..

Ida, ma chérie, jeg saaavner dig! Je me sens nue sans toi! Trænger til lidt kærlighed fra dig.. Kys mig, dit frække hundyr! [Indsæt parringsbrøl] Tæller ned til vi ses igen.. Kun 8 dage..

Uh, jeg ser jo mange mennesker igen om blot 8 dage! Mennesker, jeg savner! Dog.. Der er en vis savnet én, jeg ikke ser.. Den er i Sverige.. Det er ikke fair!

Den er sgu taget til Sverige.. Bor i Stockholm.. Du ved, lige dér ved siden af Ikea.. Men den kommer vel hjem igen..

Krillemusen, be happy, 'kay? Du' deeejlig! Og vi har snart en fræk undertøjsdate, pige! ♥ Sig til hvis der er NOGET SOM HELST jeg kan gøre for dig ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar