onsdag den 25. august 2010

Ét blødende hjerte er ét for meget. Nu er det for sent

Rykket op med rode
Hvileløst vandrende rundt i verden
Alt hvad jeg troede jeg havde
Viser sig at være noget andet

Jeg troede det varede for altid
At du aldrig ville forsvinde
Men nu forsvinder du
Som sand gennem mine fingre
Væk for altid
Og efterlader mig
Hjælpeløs
Alene

En tåre rammer en kind
Løber
Trækker spor
Sporene forsvinder engang
Men sporet i mit hjerte
Det vil forblive
For altid
Smerte
Minde mig om hvad vi engang havde

Verden er et sort bundløst hul
Jeg falder
Kan ikke mere
Ingen at gribe fat i
Helt alene
Desperat
Opløst

Et svigt som jeg altid vil føle
Som aldrig vil forsvinde
Et svigt som gror
Stadig større
Dag for dag

Jeg kan ikke mere

Én dråbe for meget
Nu løber det hele over

Mørket har overtaget
Alt er sort nu

Jeg kan ikke mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar