fredag den 20. august 2010

"Jorden er et økosystem med røvhul!" Citat: Fnide

Jeg var til sajlads i går, og jeg fik lige demonstreret ALLE de ting, jeg hader ved at sejle.. Undtagen at kæntre..

Okay, jeg kæntrede ikke, og det har jeg aldrig gjort, men jeg er SKIDE god til at tage vand ind! En Tera ER bare et åbent badekar.. Sad i 15 cm, vand 95% af tiden..

Da vi sejlede ud, stormede det mindst 10 pelikaner! Det var fuldstændig retarderet.. Og der gik ikke længe, før den første var faldet i baljen.. Våddragt FTW! For der gik heller ikke længe, før jeg som sagt havde taget det halve af Remstrup Å ind.. Godt det regner så meget for tiden, for ellers ville vandstanden i Gudenåen være faldet drastisk..

Vi sejlede så lidt op ad åen.. Og pludselig! Vupti! Vinden forsvandt.. Fra mit sejl, vel at mærke.. Alle de andre havde fiiin vind, heeele vejen.. Men damen her, hun bevægede sig kun frem, fordi det var medstrøms!

Da vi vendte om for at sejle hjem til klubben igen, gik det egentlig okay til at starte med.. Og så igen, totalt ud af det blå, forsvandt vinden.. Men kun for damen her! *Skumle, skurre, mukke, brokke* På et tidspunkt sejlede jeg baglæns! Så blev damen lige trukket op til de andre af gummibåden.. "Fedt, rock on, jeg er med igen, og dér kommer vinden!".. Troede jeg.. Lidt efter var de andre laaangt foran mig igen! Forsøgte selv at puste vind i mit sejl, men det hjalp intet! Og jeg sejlede endda MED vinden.. Fffffuu..

Jeg ved nu hvordan det er at befinde sig i Vindens Røvhul! Nej, vent.. For der fiser det da i det mindste bare ENGANG imellem! Jeg var lige midt i Orkanens Øje! Men kun mig.. Et lille bitte øje, der kun lige præcis omsluttede sig mig og min Tera.. Endte med at lægge mig ned i båden med benene ud over kanten.. Jeg gav op.. Tror min træner syntes, det var lidt synd for mig, så jeg blev trukket heeele vejen tilbage til klubben..

Ida har sendt mig en række magiske håndtegn, som jeg kan bruge.. Jeg kalder magien og binder den! Jeg kalder magien og skaber vind! Jeg hævner mig på vandet..

1 kommentar:

  1. "Jeg kalder magien med mit sind og min tanke. Jeg skaber styrken og binder den til vinden. Lad den hjælpe jollen på afstand af cirklen, hvor der kun er vand og ingen vind, og lad hævnen skabe freden i mit sind!" Prøv det næste gang, kære Signe :P

    SvarSlet