mandag den 9. august 2010

Rawr! I feel good!

Jeg har været på teatret for første gang i denne sæson! Rawr! For shaitan da, hvor var det godt at se alle de dejlige mennesker igen! Det bliver en goood sæson.. It's all good..

Jeg elsker improvisationsteater! Jeg kan få lov til at te mig lige så tosset, jeg vil! I løbet af et par timer har jeg bl.a. både været børnahavebarn, stjernekigger, sørøver (Arrghg!) og skrigende overklasse løg med en ordenlig motherfucker af en imaginær forlovelsesring! Må indrømme, at jeg følte mig dum som sørøver.. "Arrghg! Giv mig modspil, landkrabbe! Arrghg!"

Er ret sikker, på, at jeg stadig kan nævne alle vores navne i rundkredsen? Ikke? Så bare se her!
Lars Leopard (Rawr!), Laura Løve, Astrid Abe, Marianne Muldvarp, Sofie Søløve, Lotte Larve, Mathilde Mus, Pernille Pelikan, Tanja Tudse, Nanna Næsehorn, Kim Kamel, Maria Malle, Pernille Papegøje, Signe Slange, Trine Tiger, Carina Chimpanse, Caroline Cacaoko (Muuhh), Louise Lama! Done! :D Damn, jeg er god.. ... Fuck, jeg stener..

Anyhu, det var skønt at være på teatret igen! Jeg føler mig helt afslappet og genopladet og klar til skolen og hverdagen igen! :D Det irriterede mig endda slet ikke, at jeg ikke nåede mit tog, og derfor måtte vente på en bus.. You go girl! ... I just can't pull that off, can I?

Ahh, jeg føler mig glad! Jeg føler.. Jeg.. Jeg får lyst til at.. Danse! Yngve, nu danser jeg for dig, tillykke med fødselsdagen, tøs! :D

Kærlighed til folket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar