søndag den 29. august 2010

Do a little dance, make a little love, get down tonight.. ♥

Jeg har lige haft den mest fantastiske weekend nogensinde! Le boyfriend har været hjemme fra Sverige, og jeg har levet på en lyserød sky siden fredag! ♥
Er bare ret ked af, at weekenden allerede er slut.. Hvorfor er du virkelig nødt til at tage hjem til Sverige igen? No fair..

I fredags kunne jeg slet ikke forstå, at jeg virkelig stod dér i dine arme, at jeg virkelig kunne se dig, føle dig, dufte dig, at du virkelig var her.. Nu kan jeg slet ikke forstå, at du er væk igen, at vi ikke skal tilbringe flere fantastiske nætter sammen, at jeg ikke kan række ud og føle dig og kysse dig, når jeg har lyst.. Det er bare ikke til at forstå.. Der bliver så tomt uden dig.. ♥

Jeg ved ikke, hvad mere jeg skal skrive nu.. Men det er også underordnet, for du var der jo..

Skat, du er guld værd! Jeg savner dig allerede så meget.. Tusind tak for en fantastisk weekend!
Jeg elsker dig, Jonathan.. ♥

Og så bare lige for at være mege ulækker og kæreste-agtig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar